Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Επιστροφές Προϊόντων

Ποια είναι η πολίτικη των επιστροφών;

Στην περίπτωση που στην παραγγελία που παραλάβατε υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στα προϊόντα που παραγγείλατε, όσο αφορά στο είδος ή στην ποσότητα, η εταιρία αναλαμβάνει την αντικατάστασή τους, χωρίς την παραμικρή χρέωση του πελάτη, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση-συσκευασία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης χρεώνεται τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής, καθώς και της αποστολής των καινούριων προϊόντων.
Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα και προστατευμένα, για να μην υπάρξει περαιτέρω ζημιά κατά την αποστολή, συνοδευόμενα πάντα απο όλα τα έγγραφα (Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κτλ). Οι επιστροφές μπορούν να ολοκληρωθούν εντός 14 εργάσιμων ημερών.
Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές ατελών ή κατεστραμμένων προϊόντων χωρίς την αρχική συσκευασία ή προϊόντα που παρουσιάζουν σημάδια χρήσης.
Επίσης, δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα που έρχονται σε επαφή με το δέρμα, μαλλιά, σώμα για λόγους υγιεινής.

 

Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η Christian Artesio δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Christian Artesio το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.

 

Ποια είναι η πολίτικη των επιστροφών ελαττωματικό ή κατεστραμμένων προϊόντων;

Η εταιρία μας πάντα ελέγχει την κατάσταση όλων των προϊόντων πριν την αποστολή. Σε κάθε περίπτωση όμως εαν ο πελάτης παραλάβει κάποιο προϊόν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο από την μεταφορά, θα πρέπει να μας ενημερώνει άμεσα μέσω email ή και τηλεφωνικά για την αντικατάσταση του. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα παραλαβής. Σε αυτήν την περίπτωση η αντικατάσταση γίνεται χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση του πελάτη σε έξοδα αποστολής.

 

Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων;

Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό σας. Αρκεί να πληρεί όλους τους όρους επιστροφής. Τα μεταφορικά έξοδα αφαιρούνται από το ποσό της επιστροφής.