Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Υπάρχει ελάχιστο ή μέγιστο ποσό παραγγελίας;

Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;

Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;

Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;

Είναι ο Φ.Π.Α. συμπεριλημμένος στην τιμή;

Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;

Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;

Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών ελαττωματικών ή κατεστραμμένων προϊόντων;

Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων;

Τι περιλαμβάνει η εγγύηση;

Υπάρχει κόστος αποστολής σε προϊόντα που έχουν εγγύηση;

Μάθετε πρώτοι για τις προσφορές μας

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας