Συχνές Ερωτήσεις

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ ΑΞΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;
ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
ΤΟ Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ Ή ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ;

Μάθετε πρώτοι για τις προσφορές μας

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας