Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
1. Μέσω του eshop μας
2. Μέσω email
Στείλτε μας email στο shop@christianartesio.gr, αναφέροντας τα εξής:
Τα στοιχεία επικοινωνίας σας (Ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο)
Τη λίστα των προϊόντων που επιθυμείτε (αναγράφοντας τον 5ψήφιο κωδικό και την ποσότητα για κάθε είδος)
Τη διεύθυνση αποστολής και τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής
3. Τηλεφωνικά
4. Μέσω μηνύματος στα social media μας
Μπορείτε επίσης να μας στείλετε μήνυμα μέσω:
Αναφέρετε απλώς τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, την ποσότητα, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας και αποστολής. Η ομάδα μας θα φροντίσει για την άμεση καταχώρηση της παραγγελίας σας.
Σημείωση: Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για email/τηλεφωνικές παραγγελίες/παραγγελίες μέσω social media:
Για διαφορετικό τρόπο πληρωμής, η παραγγελία θα πρέπει να καταχωρηθεί απευθείας από εσάς μέσω του e-shop μας.
Μετά από την επιτυχή καταχώρση της παραγγελίες με οποιοδήποτε τρόπο. Θα λάβετε email επιβεβαίωσης παραλαβής της παραγγελίας σας.
Αν έχετε απορίες σχετικά με προϊόντα ή θέλετε βοήθεια πριν την παραγγελία, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε εδώ για να σας εξυπηρετήσουμε!
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Για τη διευκόλυνσή σας, προσφέρουμε τους εξής τρόπους πληρωμής:
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να επιλέξετε τον κατάλληλο τρόπο πληρωμής, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας!
Υπάρχει ελάχιστο ή μέγιστο ποσό παραγγελίας;
Δεν υπάρχει μέγιστο ποσό παραγγελίας.
Ωστόσο, για να επιλέξετε αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, η αξία των προϊόντων (χωρίς τα έξοδα αποστολής) θα πρέπει να είναι άνω των 9,50€.
Για παραγγελίες κάτω των 9,50€, μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή μέσω:
Όλες οι παραπάνω επιλογές είναι διαθέσιμες online μέσω του e-shop μας.
Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;
Ναι, οι συναλλαγές σας στο www.christianartesio.gr είναι απόλυτα ασφαλείς.
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), το οποίο εξασφαλίζει την κρυπτογράφηση όλων των προσωπικών σας δεδομένων, όπως:
Έτσι, οι πληροφορίες σας δεν μπορούν να υποκλαπούν ή να αλλοιωθούν κατά τη μεταφορά τους στο διαδίκτυο.
Το πιστοποιητικό SSL έχει εκδοθεί από την VeriSign, μια από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες πιστοποίησης παγκοσμίως, εξασφαλίζοντας την αυθεντικότητα του ιστότοπου και την προστασία των συναλλαγών σας.
Επιπλέον, όλες οι πληρωμές με κάρτα, PayPal ή Klarna πραγματοποιούνται σε ασφαλές περιβάλλον εκτός του e-shop μας:
Έτσι, αγοράζετε με πλήρη ασφάλεια και σιγουριά.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ήδη ξεκινήσει η επεξεργασία και αποστολή της.
Ο συνηθισμένος χρόνος εντός του οποίου είναι δυνατή η ακύρωση είναι περίπου 3 έως 5 ώρες από τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελίας.
Αν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε ακύρωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό:
Εάν έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα ή PayPal
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμη, η ακύρωση είναι εφικτή και η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 1-3 εργάσιμων ημερών στον ίδιο τρόπο πληρωμής.
Αν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί
Σε περίπτωση που ζητήσετε ακύρωση μετά την αποστολή, θα προσπαθήσουμε να σταματήσουμε την αποστολή ζητώντας την επιστροφή του δέματος από τη μεταφορική.
Ωστόσο, σε τέτοιες περιπτώσεις η εταιρεία μας επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, ακόμα και αν το δέμα δεν παραδοθεί τελικά στον πελάτη.
Για λόγους ομαλής εξυπηρέτησης, σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων ακυρώσεων μετά την αποστολή, ενδέχεται μελλοντικά οι παραγγελίες να προπληρώνονται ή να μην αποστέλλονται χωρίς προηγούμενη επιβεβαίωση.
Η ομάδα μας είναι πάντα στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει και να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση σε κάθε περίπτωση!
Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας, μην ανησυχείτε, η ομάδα μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει άμεσα!
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
• Μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
• Τηλεφωνικά στο 25210 35533 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 – 16:00)
• Με email στο shop@christianartesio.gr
• Μέσω μηνύματος στα social media μας:
Θα φροντίσουμε να επιλύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατό και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;
Ναι, μπορείτε να προσθέσετε προϊόν στην παραγγελία σας μόνο εφόσον αυτή δεν έχει αποσταλεί ακόμη.
Η προσθήκη δεν μπορεί να γίνει απευθείας από εσάς μέσω του e-shop, αλλά μόνο από υπάλληλο της εταιρείας μας, κατόπιν επικοινωνίας.
Αν η παραγγελία σας έγινε μεταξύ 08:00 και 16:00:
Καλέστε μας άμεσα στο 25210 35533 ή στείλτε email στο shop@christianartesio.gr.
Αν η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί, θα προχωρήσουμε στην προσθήκη του επιπλέον προϊόντος.
Αν η παραγγελία έγινε μετά τις 16:00:
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 16:00 επεξεργάζονται και αποστέλλονται το επόμενο πρωί (μετά τις 08:00).
Μπορείτε να μας ενημερώσετε εγκαίρως:
Τι ισχύει ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:
Η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει για να βρείτε τον πιο εύκολο και πρακτικό τρόπο πληρωμής του επιπλέον προϊόντος.
Συμβουλή: Όσο πιο άμεσα επικοινωνήσετε μαζί μας, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να προλάβουμε την προσθήκη πριν την αποστολή της παραγγελίας σας.
Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;
Εάν διαπιστώσετε ότι λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας, μην ανησυχείτε! Είμαστε εδώ για να το επιλύσουμε άμεσα.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό:
Η ομάδα μας θα ελέγξει άμεσα την παραγγελία σας και θα σας εξυπηρετήσει για να διορθωθεί το ζήτημα με τον πιο γρήγορο και πρακτικό τρόπο.
Τι ισχύει στη διαδικασία συλλογής και αποστολής:
Η εταιρεία μας διαθέτει σύστημα αποθήκης (WMS) σε συνδυασμό με φορητές συσκευές PDA, μέσω των οποίων γίνεται η σάρωση κάθε προϊόντος ξεχωριστά κατά τη συλλογή της παραγγελίας. Έτσι, διασφαλίζουμε ακρίβεια και ιχνηλασιμότητα σε κάθε στάδιο.
Επιπλέον, η διαδικασία πακεταρίσματος παρακολουθείται από κύκλωμα καμερών ασφαλείας, ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε κάθε παραγγελία εάν προκύψει κάποιο ζήτημα.
Παρότι τα λάθη είναι εξαιρετικά σπάνια, εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα, θα το εντοπίσουμε και θα φροντίσουμε για την άμεση διόρθωσή του, χωρίς ταλαιπωρία για εσάς.
Η ικανοποίηση και η εμπιστοσύνη σας είναι προτεραιότητά μας!
Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;
Για αποστολές εντός Ελλάδας, η Christian Artesio συνεργάζεται με τις εξής εταιρείες ταχυμεταφορών:
Η επιλογή της courier γίνεται από εσάς, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο checkout, ανάλογα με το ποια εταιρεία εξυπηρετεί καλύτερα την περιοχή σας ή την προσωπική σας προτίμηση.
Για αποστολές στο εξωτερικό:
Σε όλες τις περιπτώσεις, αποστέλλεται κωδικός παρακολούθησης (tracking number) μόλις η παραγγελία φύγει από την αποθήκη μας, ώστε να μπορείτε να την παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή.
Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου;
Αποστολές εντός Ελλάδας
Ο χρόνος παράδοσης για αποστολές εντός Ελλάδας είναι 1–3 εργάσιμες ημέρες.
Για δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος ενδέχεται να διαφέρει ελαφρώς, ανάλογα με την τοποθεσία.
Κατά τις εορταστικές περιόδους (όπως Χριστούγεννα, Πάσχα) και τους καλοκαιρινούς μήνες, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις λόγω αυξημένου όγκου δεμάτων στις εταιρείες ταχυμεταφορών.
Αποστολές σε Κύπρο
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 10–12 εργάσιμες ημέρες.
Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, το διάστημα ενδέχεται να παραταθεί, λόγω αυξημένης ζήτησης και φόρτου εργασίας των μεταφορικών εταιρειών.
Αποστολές σε Γερμανία και λοιπές ευρωπαικές χώρες
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 5–7 εργάσιμες ημέρες.
Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, το διάστημα ενδέχεται να παραταθεί, λόγω αυξημένης ζήτησης και φόρτου εργασίας των μεταφορικών εταιρειών.
Παρακολούθηση αποστολής
Για όλες τις αποστολές, τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού, αποστέλλεται κωδικός παρακολούθησης (tracking number) στο email σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή.
Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Ναι, σε όλες τις αποστολές, τόσο εντός Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό, έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο.
Μόλις η παραγγελία σας φύγει από την αποθήκη μας, θα λάβετε ενημερωτικό email με:
Έτσι, μπορείτε να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται το δέμα σας.
Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;
Αν η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί εντός του αναμενόμενου χρονικού διαστήματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να ελέγξουμε άμεσα την πορεία της.
Ως καθυστέρηση θεωρείται συνήθως:
Η ομάδα μας θα αναλάβει να διερευνήσει άμεσα την καθυστέρηση, σε συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφορών, και θα φροντίσει για την επίλυση του ζητήματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;
Αν κατά την προσπάθεια παράδοσης απουσιάζετε από τον χώρο, η συνεργαζόμενη εταιρεία courier θα σας ενημερώσει για την αποτυχημένη προσπάθεια με SMS ή με ειδοποιητήριο σημείωμα που θα αφήσει στην πόρτα σας.
Στις περισσότερες περιπτώσεις πραγματοποιείται δεύτερη προσπάθεια παράδοσης την επόμενη εργάσιμη ημέρα, συνήθως σε διαφορετική ώρα — χωρίς να απαιτείται προηγούμενη επικοινωνία με τον πελάτη.
Συμβουλή:
Μόλις λάβετε ειδοποίηση για μη επιτυχημένη παράδοση, προτείνουμε να επικοινωνήσετε άμεσα με την courier, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που θα βρείτε στο SMS ή στο σημείωμα, ώστε να συνεννοηθείτε για την παράδοση σε νέα ημέρα/ώρα ή σε σημείο παραλαβής.
Τι γίνεται αν η παραγγελία δεν παραδοθεί τελικά:
Αν η παραγγελία δεν παραληφθεί, το δέμα επιστρέφει αυτόματα σε εμάς. Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία καταχωρείται ως Άρνηση Παραλαβής.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων περιστατικών μη παραλαβής, ενδέχεται στο μέλλον να επικοινωνούμε μαζί σας προληπτικά πριν την αποστολή νέας παραγγελίας, για επιβεβαίωση.
Είναι ο Φ.Π.Α. συμπεριλημμένος στην τιμή;
Ναι, όλες οι τιμές που εμφανίζονται στο www.christianartesio.gr συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις στον τελικό τιμοκατάλογο των προϊόντων.
Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί διαφορά στην παραγγελία σας (π.χ. λάθος είδος ή ποσότητα), η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση των προϊόντων χωρίς καμία επιβάρυνση, υπό την προϋπόθεση ότι:
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις επιστροφής:
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για:
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με επιστροφές ή χρειάζεστε καθοδήγηση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;
Η ενδεχόμενη χρέωση για την επιστροφή εξαρτάται από τον λόγο της επιστροφής:
Αν πρόκειται για λάθος της εταιρείας:
Σε περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της Christian Artesio (π.χ. λανθασμένο προϊόν ή ποσότητα), η επιστροφή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την αποστολή courier για την παραλαβή του προϊόντος από τη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.
Αν η επιστροφή γίνεται με πρωτοβουλία του πελάτη:
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας (π.χ. αλλαγή γνώμης), τότε:
Χρόνος παραλαβής & επεξεργασία επιστροφής:
Από τη στιγμή που το προϊόν αποσταλεί από εσάς, συνήθως το παραλαμβάνουμε εντός 3–5 εργάσιμων ημερών (ανάλογα με την εταιρεία courier που θα επιλέξετε).
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και ελέγξουμε ότι πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών ελαττωματικών ή κατεστραμμένων προϊόντων;
Η Christian Artesio φροντίζει πάντα να ελέγχει την κατάσταση όλων των προϊόντων πριν την αποστολή, ώστε να διασφαλίζεται ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.
Ωστόσο, σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν:
παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα, ώστε να φροντίσουμε για την αντικατάστασή του χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
Τρόποι επικοινωνίας:
Προθεσμία:
Η ενημέρωση πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής.
Κάλυψη εξόδων:
Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τα έξοδα αποστολής και αντικατάστασης.
Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων;
Ναι, είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων, εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι της πολιτικής επιστροφών.
Τρόποι επιστροφής χρημάτων, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:
Σημαντικές προϋποθέσεις:
Τι περιλαμβάνει η εγγύηση;
Η Christian Artesio προσφέρει 1 χρόνο εγγύηση για ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, με έναρξη από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ή του τιμολογίου.
Τι καλύπτει η εγγύηση:
Τι δεν καλύπτει η εγγύηση:
Διαδικασία επισκευής/αντικατάστασης:
1. Πριν αποστείλετε τη συσκευή, επικοινωνήστε μαζί μας, για αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία αποστολής συσκευών προς τεχνικό έλεγχο:
2. Η αποστολή πρέπει να γίνει στην αρχική της συσκευασία, συνοδευόμενη από όλα τα εξαρτήματα και τα απαραίτητα έγγραφα (απόδειξη, τιμολόγιο).
3. Το προϊόν θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένο, ώστε να μην υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά.
4. Ο χρόνος επισκευής κυμαίνεται από 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς.
Υπάρχει κόστος αποστολής σε προϊόντα που έχουν εγγύηση;
Η επισκευή και οποιαδήποτε αντικατάσταση ανταλλακτικού ή συσκευής παρέχεται δωρεάν, μόνο εφόσον η βλάβη εμπίπτει εντός της εγγύησης και δεν οφείλεται σε κακή χρήση.
Δωρεάν επισκευή και επιστροφή ισχύει όταν:
Δεν καλύπτεται από την εγγύηση (και υπάρχει κόστος αποστολής) όταν:
Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.