Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;

Αφού επιλέξετε και δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι, για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το βελάκι ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού (πάνω δεξιά σημείο της οθόνης).

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής:
• Αντικαταβολή (για αγορές μόνο εντός Ελλάδας)
• Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, DINERS, EUROLINE)
• PayPal
• Τραπεζική κατάθεση
Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 1,90 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Υπάρχει κάποιο όριο αξίας παραγγελιών;

Η αξία της παραγγελία θα πρέπει να είναι άνω των 9,50€ συν τα μεταφορικά για να μπορεί να σταλθεί με αντικαταβολή. Διαφορετικά για αξία κάτω των 9,50€ θα πρέπει να γίνεται κατάθεση στην τράπεζα ή πληρωμή μέσω κάρτα ή PayPal.

Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

H ιστοσελίδα shop.christianartesio.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του internet. Το πιστοποιητικό SSL του Christian Artesio έχει εκδοθεί από την πρωτοπόρο εταιρία πιστοποίησης VeriSign . Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers).

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η Christian Artesio σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 3-5 ώρες, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο [email protected] ή καλέστε μας στο 2521035533

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
• μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
• μέσω τηλεφώνου στο 2521035533 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 16:00)
• μέσω e-mail στο [email protected]

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο "Σχόλια" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα, στο 2521035533 ή στο e-mail [email protected], να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί.

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει απο την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ( [email protected] ) ή μέσω τηλεφώνου ( 2521035533) για την επίλυση του προβλήματος.

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Για τις αποστολές εντός Ελλάδος η Christian Artesio συνεργάζεται με την εταιρεία Acs και την ΕΛΤΑ courier. Όσον αφορά σε αποστολές σε χώρες του εξωτερικού η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω courier.

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελιά μου;

Οι αποστολές για στην Ελλάδα πραγματοποιούνται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες. Για δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαφοροποιηθεί.

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελιάς μου;

Στις αποστολές εντός Ελλάδος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της και σας δίνει σχετικό σύνδεσμο με τον αριθμό αποστολή ώστε να παρακολουθείτε την πορεία της. Στις αποστολές του εξωτερικού ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την παραγγελία του μέσω του tracking number που του παραχωρείται από την Acs ή elta courier με σχετικό e-mail μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του.

Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελιάς μου; Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο [email protected] είτε μέσω τηλεφώνου στο 2521035533 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 16:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελιάς μου;

Αν η παραγγελία φτάσει στον προορισμό της και απουσιάζετε, η Acs ή η ΕΛΤΑ courier θα προσπαθήσουν άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση. Σε περίπτωση απουσίας σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την courier ώστε να κανονίσετε την παραλαβή.

Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Ποια είναι η πολίτικη των επιστροφών;

Στην περίπτωση που στην παραγγελία που παραλάβατε υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στα προϊόντα που παραγγείλατε, όσο αφορά στο είδος ή στην ποσότητα, η εταιρία αναλαμβάνει την αντικατάστασή τους, χωρίς την παραμικρή χρέωση του πελάτη, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση-συσκευασία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης χρεώνεται τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής, καθώς και της αποστολής των καινούριων προϊόντων.
Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα και προστατευμένα, για να μην υπάρξει περαιτέρω ζημιά κατά την αποστολή, συνοδευόμενα πάντα απο όλα τα έγγραφα (Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κτλ). Οι επιστροφές μπορούν να ολοκληρωθούν εντός 14 εργάσιμων ημερών.
Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές ατελών ή κατεστραμμένων προϊόντων χωρίς την αρχική συσκευασία ή προϊόντα που παρουσιάζουν σημάδια χρήσης.
Επίσης, δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα που έρχονται σε επαφή με το δέρμα, μαλλιά, σώμα για λόγους υγιεινής

Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η Christian Artesio δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Christian Artesio το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.

Ποια είναι η πολίτικη των επιστροφών ελαττωματικό ή κατεστραμμένων προϊόντων;

Η εταιρία μας πάντα ελέγχει την κατάσταση όλων των προϊόντων πριν την αποστολή. Σε κάθε περίπτωση όμως εαν ο πελάτης παραλάβει κάποιο προϊόν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο από την μεταφορά, θα πρέπει να μας ενημερώνει άμεσα μέσω email ή και τηλεφωνικά για την αντικατάσταση του. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα παραλαβής. Σε αυτήν την περίπτωση η αντικατάσταση γίνεται χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση του πελάτη σε έξοδα αποστολής.

Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων;

Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό σας. Αρκεί να πληρεί όλους τους όρους επιστροφής. Τα μεταφορικά έξοδα αφαιρούνται από το ποσό της επιστροφής.

Τι περιλαμβάνει η εγγύηση;

Επισκευές προϊόντων που εμπίπτουν μέσα στο χρόνο εγγύησης των συσκευών, γίνονται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω e-mail μαζί μας για την επιδιόρθωσή τους. Ο χρόνος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία έκδοσης απόδειξης ή τιμολογίου και ισχύει για ένα χρόνο.
Η εγγύηση περιλαμβάνει μόνο την μη λειτουργία του προϊόντων και όχι την λειτουργία των επιμέρους ανταλλακτικών που περιέχονται στο προϊόν (λάμπες, ανταλλακτικά τροχού). Φυσική φθορά, σπάσιμο από πτώση ή κακό χειρισμό, πυρκαγιά, επαφή με υγρά, άνοιγμα συσκευής από μή εξουσιοδοτημένο τεχνικό δεν καλύπτει η εγγύηση.
O χρόνο παράδοσης του επισκευασμένου προϊόντος αναμένεται από 3-5 εργάσιμες μέρες από την μέρα που θα το παραλάβουμε. Αντικατάσταση συσκευών γίνεται μόνο εφόσον δεν δύναται η επισκευή του.
Η παραλαβή των συσκευών γίνεται μόνο στην αρχική τους συσκευασία, μαζί με όλα τα εξαρτήματα που την συνοδεύουν.
Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα που στέλνονται θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα και προστατευμένα, για να μην υπάρξει περαιτέρω ζημιά κατά την αποστολή, συνοδευόμενα πάντα από όλα τα έγγραφα (Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κτλ).

Υπάρχει κόστος αποστολής σε προϊόντα που έχουν εγγύηση;

Να σημειωθεί ότι η επισκευή και οποιαδήποτε αντικατάσταση ανταλλακτικού ή ολόκληρης της συσκευής παρέχεται δωρεάν, μόνο εφόσον δεν έχει γίνει κακή χρήση του προϊόντος (σπάσιμο από πτώση ή κακό χειρισμό, πυρκαγιά, επαφή με υγρά, άνοιγμα συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό).
Επιστροφές για τις οποίες δεν έχει ενημερωθεί η εταιρία μας ή δεν έχει συμφωνήσει, δεν θα γίνονται δεκτές και δεν θα παραλαμβάνονται.
Εάν διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό και ευθύνονται άλλοι παράγοντες για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη με χρέωση μεταφορικών.